|
|
TCHOLI BOLI OTGOVARJA NA SCHVESKI EZIK ! ZA SAJALENIE SAM ZABRAVIL DISKETA DETO SAM PRODGOTVIL DA PUSNA INTERESNO RAZMISCHLENIE ZA EDNA BULGARSKA TURKINJA OT BURGAS KOJATO SE PRAVI NA KURTURNO LIZE OT VREMETO NA KOMUNIZMA I E ISKALA POLITUCHESKO UBEJISCHTE KATO PRESLEDVANA ! SEGA SE RAZNASJA KATO " BOREZ " I PREUSPJAVASCH BIZNESMEN V CHISTENETO .... NO SE UCHI I TAJA ... DANO UTRE IMAM SCHANS V SEGA ! PUSKAM DRUG TEKST NA SCHVEDSKI EZIK ............... STEFAN D-R D TCHOLAKOV
Till Rainer Holm - rainer.holm@telia.com Statsminister Gцran Persson Riksdagern TV, Radio , Tidningar och mera Vдxjц KOMVUX Vдxjц Arbetsfцrmedlingen Vдxjц Socialfцrvaltningen Kдra Rainer Holm , rainer.holm@telia.com Jag tittar pе Er hemsida - http://w1.266.telia.com/~u26610422/arbetarbladet.se/ - och analyserar att Ni дr rent svensk person som kдmpa till frihet , mдnniska rдttigheter . Makten dцda smе individer som kдmpa mot kapitalistisk och mдnsklig plundring . Min respekt till Er som DEMONSTRANT presenterar sе . Er Internet sida sitter i min hemsida pе Internet - http://web.domaindlx.com/choli/ . MEN , JAG HAR NЕGRA PERSONLIGA FRЕGOR TILL ER SOM ДDEL SVENSK SOM SKA SVARA TILL EN VANLIG PERSON SOM ДR JAG ! Jag skriver ЦPPEN BREV till Statsminister Gцran Persson , ministrar , Riksdagen , TV , Radio , Tidningar och olika personer att informera MAKTEN med tillbaka frеgor som trefar Jag i svenska samhдlle . SVAR KOM INTE ! Problemet дr att frеga Er i denna fal , FICK NI MINA BREV , som sдnde Jag till Er . Jag misstдnka Bredband AB och Telia - Bredband som kontrollera mina elektroniska post . De stopp tidigare mig pе Internet mеnga gеnger ! Nu ska sдnda vidare till Er och alla andra hцgsta personer brevet frеn fцra sцndagen den 16 februari 2002 . Tidigare under Bulgarisk judisk kommunism / JUDARNA KOM EFTER ANDRA VДRLDS KRIG SOM HJДLTAR OCH DЦDADE , RЕNADE OCH LEVDE MED ALLA PRIVLIEG SOM HЦGT KLASS MДNNISKOR / skrev Jag kritisk informationer som sцkte av tidigare bulgarisk judisk kommunistisk makt . ( SVENSKA KOMMUNISTER ДR MYCKET STRESSAT OCH VILL INTE DISKUTERA JUDISK KOMMUNISTISK TID ..... KOMMUNISTISKS IDEOLOGI ДR BRA MДNNISKOR FЦRSTЦRA KOMMUNISM ..... PRECIS SOM NU ...... OLOF PALMA SOCIAL - DEMOKRATI VAR ETT , NU HAR VI JUDISK FASCISTISK SOCIAL - DEMOKRATISK MODEL AV GЦRAN PERSSON SOM SKA BOMBA IRAK ! ) Efter fick jag frеn bulgarisk judisk еklagare papper och dom till fдngelse ! Nu i Sverige vidare anvдnder den politik att sдnda frеgor och att vдnta pе svar frеn svensk judisk - zionists fascism - MAKTEN . Brevet som skrev till Vдxjц KOMVUX vдgledare kanske kom pе plats men vдgledare var inte pе plats pе grund av vakans , barn problem ..... Jag besцkte socialfцrvaltningen i Vдxjц och hade Jag inte mцjlighet att fе information pе min brev - VAR PЕ PLATS ELLER INTE "! Jag besцkte Ulla Halum frеn Vдxjц Arbetsfцrmedlingen och efter tvе dager upptдckte att min brev дr inte i Vдxjц Arbetsfцrmedlings data register . LITE PROBLEM ! JAG SЦKER MINA RДTTIGHETER FRЕN JUDISK MAKTHAVARE SOM LOVAR PRECIS SOM BULGARISK JUDISK KOMMUNISM ........... FЦRBITTRINGAR TILL INVANDRARE MED HЦGT AKADEMISK BAKGRUND ! Sе , Jag ska skriva till Er men kopior ska sдnda som vanlig till alla andra viktiga personer . Ni . Kдra Rainer Holm kan svara vanlig till mig . Jag vill fе information pе vilket set vдrdera svensk utbildning system eleverna pе grundskola med betyg ? Denna vдcka presenterade folkpartist ledare Lars Leonborg en fцrslag som ska straffa Invandrare - UTAN SPRЕKET SKA FЕ INTE svensk MEDBORGARSKAP ! Det дr ett nytt variant av svensk judisk ras hygien tanke ! Stolhet till Sverige дr Kornelis Wreslik , men han fick inte svensk medborgarskap pе grund av POLITISK FЦRFЦLJELSE som ordande till honom kring svenska sprеket . Han gjorde inte prov pе sprеket och fick inte svensk medborgarskap och Han dra tillbaka sin ansцkan ! Jag vill frеga pе vilket set ska utbilda invandrare till дdel svensk medborgare ? Sprеket дr viktig skriker mеnga svenskar och invandrar svenska som sitter pе makt ! Det дr parodisk ! Jag studerar hдr i Vдxjц KOMVUX nдstan 10 еr olika kurser och jag vet inte pе vilket set de vдrdera oss dumma invandrare . Tidigare PLS-Sesam invandrar tidningen skrev att KOMVUX utbildning дr mera effektiv nдr man jдmfцra med Skеne undervisning pе grundskola . Svenska forskare дr mer kvalificerat . De anvдnder Judisk Foridisk metoder att analysera hor mycket vдrde har en invandrare och pе vilket set ska passa till svenska samhдlle ......... Eller ska passa inte ! Efter andra vдrlds krig i USA under senator Mak Karti anti-kommunistisk psihos grundade amerikanska forskare metod att fotografera fцrsta kurs studenterna i USA De analyserade ANTROPLOGISK vem дr bra och vem дr inte bra . Resultaterana sдnde de till USA emigrations kontor till analysering . Den skalle passa till USA den inte passa till USA Den judisk grupp / Djorj Sorosch , Madalen Olbrait , Donald Ramsvelt , Sbignev Bjejinski och mera / passa till USA , andra araber дr terrorister , passar inte till USA . Nu finns ett nytt politisk , religiцs och ras tendens - VEM ДR BRA TILL USA KAPITAL INTRESSE OCH TILL JUDISK BILDERBERGS KAPITALISTISK MAFFIA SOM SKA STYRA VДRLDEN ! De дr Gudar , andra дr jord till gudarna ! KOMVUX ДR PLATS TILL METODISK FORSKNING OCH ANALYSERING VEM ДR BRA TILL SVENSKA SAMHДLLE OCH VEM ДR INTE BRA TILL SVENSKA SAMHДLLE ! KOMVUX HAR JUDISK FROIDISTISK UPPGIFT ATT SAMLA USA - FOTO BILDER AV HUVUD PЕ INVANDRARE ..... OCH SKA SДNDA TILL LARS LEONBORG ATT SKRIVA TILL INVANDRARVERKET VEM ДR BRA TILL SVENSKA JUDISK SOCIAL DEMOKRATISK POLITISK SYSTEM !
Kдra Rainer Holm , Vi i Bulgaria дter ris med kinesisk tre pinar och Vi vet inte om forsknings ras hygien kult-tur att дta med gafflar ! Engelsk kungliga mдnniskor anvдnde inte gafflar under дrkebiskops Thomas Beket tid .... JAG ДR SЕ NAIV ATT FRЕGA FOLKPARTI LEDARE LARS LEJONBOR SOM SKA BOMBA IRAKS BARN - PЕ VILKET SET SKA VДRDERA FLYKTINGAR FRЕN IRAK EFTER BOMBNINGAR - IRAKISK BARN STUDERAR INTE OCH I SVERIGE DE MЕSTE ATT STUDERA TILL ДDEL STENAR SOM SKA PASSA TILL KAPITALISTISK HДRSKARE SOM BESTДMMER VEM ДR BRA OCH VEM ДR INTE BRA TILL svensk SAMHДLLE . Kдra Rainar Holm , Jag hopas ska fе svar frеn nytt ras hygien master Lars Leonborg , Bo Lundgren , Gцran Persson , Anna Lind . Vдxjц KOMVUX vдgledare Carina Ek vet inte om problemet . Hon дr ett nytt person som arbetar pе plats . Lite mera information frеn Sveriges TV denna vecka . De presenterade information frеn Lunds Universitet som visade att invandrare med HЦGT AKADEMISK BAKGRUND springer frеn Gцran Pressons fцrslag OM SNABB REKRYTERING frеn 1996 . Herre God , Jag tackar Er att Ni var snдll efter mеnga еr demonstrationer i Vдxjц pе Gцran Perssons fцrslag ......ORM SNABB REKRYTERING TILL INVANDRARE MED HЦGT AKADEMISK BAKGRUND .... fick jag till fцrsta gеng kurs frеn Arbetsfцrmedlingen pе fem veckor att studera pе Vдxjц Universitet under hцst 2002 . Det var utbildning utan betydelse men i alla fal fick jag lite mer information att Arbetsfцrmedlingen giver bara 12 % mцjligheter att skaffa arbeta till dum invandrare som er jag . Jag fick information pе vilket set ska skriva ansцkans brev till arbeta och finns inte mцjligheter att fе arbeta pе grund av mеnga ansцkningar . Jag upptдckte att oss undervisning i Vдxjц Universitet дr hemlig forskning att rцra oss och mig pе olika tester och till sist . De ordnade med ost improvisator-risk samtal om INTERVJU TILL IMPROVISATORISKA ARBETA . Nu har Vдxjц Universitet unik band med min ansikte . Ni kan lyssna pе min rost , ni kan analysera mig pе grundlдggande frеga till mig som stдllde forskare ..... SKA DEMONSTRERA JAG UNDER IMPROVIOSDTORISK OCH HYPOTETISK ARBETA !? Under den utbildnings period sцkte jag realt idrotts arbeta till Karlskrona och Malmц. Karlskrona var intelligenta att tacka - NEJ , Malmц svarade inte ! Eter den improvisorisk utbildning fortsatt jag min grundskola utbildning pе Vдxjц KOMVUX och Jag hade unik mцjligheter att trдffa en av Arbetsfцrmedling organisatцr till Vдxjц Arbetsfцrmedling "sprеnget" kurs till Vдxjц Universitet . Han frеgade mig Vad gjort du ? Fortsдtter pе KOMVUX tidigare utbildning ! - svarade Jag Varfцr studerar du " - var nдsta frеga Jag kan inte svara pе !- svarade Jag Jag fick ungefдr tillsammans frеga frеn en annat lдrare som frеga mig Varfцr kommer du pе KOMVUX " JAG KAN OCKSЕ STELLA TILLSAMMANS FRЕGOR EFTER 10 ЕR !
SVARET SKA FЕ INTE FRЕN LILLA VДGLEDARE CARINA EK . Carina Ek дr nдstan sjunde vдgledare som trдffade pе 10 еr och hon kan inte att svara till mig pе sе kort tid arbeta pе Vдxjц KOMVUX . Svaret kan inte komma till mig frеn rektor Clas Jermen som kritiserade och protesterade mod honom . Han дr ocksе del av en mystisk judisk Froidisk experiment som fцrstцra eleverna . Det дr unik model som upplevde pе 10 i Vдxjц KOMVUX pе olika kurser utan betydelse till mig . Jag skrev till rektor brev ungefдr 7 еr sen vad menar och pekade pе tidigare USA FOTOGRAFERINGAR , men nu givar ett nytt portion av hemliga undersцkningar . Sе menar Jag om utbildning och undervisnings experiment ! Tidigare rektor Clas Jermen jagade och sparkade mig pе KOMVUX under meningen KOMVUX ДR INTE PLASTS TILL SYSSELSДTTNING ..... Nu hemliga personer bjцd mig till lеg grundskola undervisning utan betydelse . Det дr ett nytt form av sysselsдttning - KДRA REKTOR CLAS JERMEN - utan lys i Gцran Perssons tunnel - VI BEHЦVS MERA kvalificerad INVANDRARE ..... INVANDRARE дr RESURS ....... Snabb REKRYTERING till dumhet ! Bla , Bla , Bla ! En Lunds Universitets fцrskare besцkte oss klass i vеr termin 2002 . Kanske kom han att titta pе oss eller att titta pе min huvud passa eller inte passa till klassrummet . Det var nеgra vekor inan att fе svensk medborgarskap efter nдstan 13 еr i politisk ASYL ... HДRLIG - CORNELIS VAR INTE SVENSK. Tyvдrr ! Jag mеste frеga och efter ska analysera RASHYGIEN tanke pе Vдxjц Socialfцrvaltningen , Arbetsfцrmedlingen och JUDISK politisk polis - SдPo varfцr de fцrfцlja mig som individ ! Kдra Rainar Holm , Jag ska sдnda till Er tvе bilder av mina tidigare demonstrationer . Finns mцjligheter mina bilder att stе i Ert foto album pе Internet . Jag skrev tidigare att Bredband AB och Telia stopp min foto album pе Internet och jag kan inte visa pе bulgariska och svenska diskussion grupp min ansikte . Jag дr farlig med min ansikte som passar inte till Internet . Kanske kan Jag hemsida mina bilder frеn din hem sida album utan problem ! Det дr sдker mцjligt ! Jag visade din bilder pе bulgarisk diskussion grupp. DET ДR MODERN INTERNET RASHYGIEN SOM ANVДNDER SVENSKA STATSMAKT MOT MIG UNDER STATLIG JUDISK BULGARISK BESTДMMELSE OCH ETT NYTT " VДRLD USA - ISRAEL - FN KOFI ANNANS " ZION-JUDISK MILITДR RДTT! http://www.newsru.com/pict/id/large/516222_20030215155714.gif Hдr sдnder protest bilder av USA - judisk mдnniskor som protesterar mot Judisk-zionistisk kapitalism och mera ..... De har rдtt till protester och publicietet pе Internet , men inte JAG ! http://www.netureikarta.org/actPalesteinemain.htm http://www.netureikarta.org/img/59mar09-01-2.jpg http://www.netureikarta.org/img/21.jpg http://www.netureikarta.org/12feb02-crowd.jpg http://www.netureikarta.org/dmnsrt3.jpg http://www.netureikarta.org/dmnsrt1.jpg http://www.netureikarta.org/img/n36.jpg http://www.netureikarta.org/img/n60.jpg Jag menar frеn din hemsida ska fе lite mer publicitet . Jag tackar till er fцrstеelse !
Med bror solidaritet ! Stefan Tcholakov - steran_tcholakov@yahoo.se 23 februari 2003 Adress Hцstvдgen 22 f 3 352 37 Jag menar att .......... Kдra Vдxjц KOMVUX vдgledare Carina Ek , carina.ek@vaxjo.komvux.se Vi ska trefas den 18 februari 2003 och Jag vill presentera дmnet som ska diskutera . Det ska bli Gцran Perssons fцrslag frеn 1996 om - "SNABB REKRYTERING TILL INVANDRARE MED HЦGT AKADEMISK BAKGRUND !" Jag sдnder till Er en poem som skrev fцra termin och spred pе demonstrationen i Vдxjц den 15 februari 2003 . Det var en mycket stor demonstration mot fцrberedelse av USA i krig mot Iraks befolkning . " LЕT INTE FN LEGITIMERA USA:s KRIG !" Jag sдnder till Er ocksе en rubrik " Assef ofrivillig bidragstagare " frеn 6 maj 2002 . Det var diskussion arbeta i oss klass pе KOMVUX . Vi ska diskutera inte min poem . Jag menar Gцran Persson har kompisar frеn Nobel litteratur kommittй som ska analysera vad menar Jag i den poem . Vi ska diskutera mellan poemet och rubriken . Bakom lilla Assef sitter en hemlig person med namn Paul Einarsson som ska hjдlpa lilla Assef , bakom mig sitter hemliga personer frеn Socialfцrvaltningen , Arbetsfцrmedlingen , KOMVUX och Froid - Judisk politisk polis som hjдlper nдstan 11 еr i Vдxjц att rekrytera mig pе hemlig set till svenska samhдlle . JAG VAR MEDLEM TRE ЕR TILL PAUL EINARSSONS " VITA HUSET " FЦRENING OCH FYRA ЕR FRIEVILG MEDARBETARE , MEN HAN HJДLPTE INTE MIG PЕ TILLSAMMANS SET SOM PRESENTERA SMЕLANSPOSTEN DEN PERSON I RUBRIKEN . Det var i maj 1999 nдr min tidigare socialsekretrerare Kerstin Vogel organiserade en mцtte med tre / till mig hemliga / personer utan socialsekreterare att bli med oss . Det var intressant till mig - VARFЦR MIN SOCIAL SEKRETERARE VAR INTE PЕ DEN HEMLIG MЦTTE TROTS ATT VI LEVDE FYRA ЕR TILLSAMMANS I KONTAKTER PЕ SOCIALFЦRVALTNINGEN . Mцten var intressant och Jag har samling av oss rцster . De intresserade att fе av mig information - Frеn vilket kдllor har jag information pе olika frеgor . De sade - " VI GДRNA VILL LYSSNA ER MEN VI LOVAR INTE ATT HJДLPA ER I FRAMTIDEN !" Nu vill fе en officiellt information om min framtid som bevismaterial att Jag hдmtar informationer efter nдstan 11 еr frеn KOMVUX inte frеn Syd Afrika republik agenter . Nu presenterar min poem . ... NATO ZION-JUDISK MЦRDARE FRЕN PRAG KONFERENS 21 NOVEMBER 2002 .................. ... Svensk Statsminister Gцran Persson Ska hjдlpa i kriget USA mot Iraks folket Och lovar han att sдnda sjukhus till IRAK - Persiska viken Till dцdande irakiska barnenen pе oken i sanden ! ... Vilket idioter lever pе jordklotet De stekar oljan i pannan fisken lever i oceanen ! Sе vдntar vi , de skrдmmer oss till ett nytt krig NATO ДR " PARTNER TILL FRED " SKRIKER OCH SVENSK ! ... Det finns inte kvar sovjetrisk fiender Att hota USA med krig och vдrlden ! Det finns inte kvar Hitler ..... som hotade judar for pengar Hotet kommer av USA - Irak skriker De дr fascister som dцdar ! ... Tyst ! ... FN ДR INTE TERRORISTS ORGANISATION UNDER USA - KAPITAL ZION-JUDISK BESTДMMELSE KOFI ANNAN ДR BARA EN SOLDAT .... TILL DE TILL USA MAKT ДR HAN .... HAIL TYST SEGER ! ... Tyst ! ... " Partner till Fred " skriker NATO frеn Prag konferens Vaclav Havel дr glad - HAN ДR INTE MER SLAV ! Frеn sovjetisk propaganda kom till fascismen med NATO Diplomat дr Havel normal , kapital - Judar betalar till fram ! ... " Partner till Fred " дr religion USA - Jehovas - skapelse OCH UNDER ED - SOLDATER SKA DЦ I KRIG TILL FRED ! Alla tillsammans i krig mot smе stater ! Sе ska leva rikaste цver dцdande slavar ! ... UNDER DIKTAT OCH ED TILL REKRYTERING OCH FRED ! DE SKA BESTДMMA VEM HAR RДTT ............ SKAM SVENSK JUDISK ANHДNGARE ..... LEDARE ! DET ДR INTE RДTT , SOCIALDEMOKRATER TILL FRED ?! ... MED STЦRST GLIDA ................. E.....ENDE MIN KOMPIS , STATSMINISTER GAV FЦRSLAG BLE....E...ENDE SNABB REKRYTERING TILL SVENSK SAMHДLLE ALLA INVANDRARE TILL USA ........ FRED SE....E... ENDE ! ... Stefan d-r Dimiter Tcholakov Eftertanke ! Det дr poem efter 10 еr snabb utbildning pе KOMVUX och snabb rekrytering pе min sport hцgt bulgarisk utbildning ! Jag tackar Gustav Vasa och Protestantisk Gud .... Det дr min present till lдrare - Alla tillsammans till Fred ! 22 november 2002 - Vдxjц -SVERIGE ... Kдra KOMVUX Vдgledare , Jag vill informera Er om min vanlig taktik som дr parktik till mig att skriva till en vist person och att sprida informationen pе bred front . Nu mina kompisar frеn Arbetsfцrmedlingen , Socialfцrvaltningen , Regeringen i spetsen med Statsminister , Riksdagen , TV , Tinningar , Radio ska fе tillbaka information om rekryteringen , utbildningen och mera . DET ДR MIN FЦRSVARS TAKTIK MOT HEMLIGA PROVOKATЦRER KRING MIN UTBILDNING OCH SNABB REKRYTERING TILL SVENSKA SAMHДLLE! Jag vill informera Er med lite mera intressant informationen frеn Gцteborgs television som tittade Jag tre veckor sent . De presenterade en KOMVUX undervisning till invandrare som ska bil lдrare . De var ungdomar till mig och Jag menar de har inte - AKADEMISK BAKGRUND ....... TILL SNABB REKRYTERING .... BLA , BLA ! Frеgan дr pе vilket program arbetar Vдxjц KOMVUX och pе vilket set arbetar andra Svenska KOMVUX att rekrytera invandrare med akademisk bakgrund ? Jag hoppas ska fе bra VISION och ATTITYD ett gеng frеn Vдxjц KOMVUX efter nдstan 11 еr ! Till slut ska pеminna om en information frеn Smеlandsposten frеn fцra veckan . De berдttade om riksdags parlamentariker som slutade i Riksdagen och fortsдtter eget liv pе svenska samhдlle . Nеgra personer av dem studerar pе KOMVUX . Jag дr stolt med den information och Jag gдrna vill trдffa Statsminister Gцran Persson som vanlig elev pе KOMVUX . Sе ska lеta vi om " moral och etik " kring politisk prostitution !
Med vдnlig hдlsning ! Stefan Tcholakov - kung_choli@yahoo.se 16 februari 2003 Adress - Hцstvдgen 22 f 3 // 35237 Vдxjц ------------ ------------ .......... ecoVratsa@hotmail.com SVERIGES RIKSDAGS PARLAMENTARIKER - 2002 webmaster@primeminister.ministry.se , registrator@justice.ministry.se , Socialdemokraterna kg.abramsson@riksdagen.se , christer.adelsbo@riksdagen.se , carina.a.elgestam@riksdagen.se , urban.ahlin@riksdagen.se , birgitta.ahlqvist@riksdagen.se , kerstin.andersson@riksdagen.se , berit.andnor@riksdagen.se , eva.arvidsson@riksdagen.se , luciano.astudillo@riksdagen.se , christina.axelsson@riksdagen.se , lennart.axelsson@riksdagen.se , cinnika.beiming@riksdagen.se , anders.bengtsson@riksdagen.se , mats.berglind@riksdagen.se , rune.berglund@riksdagen.se , mona.berglund.nilsson@riksdagen.se , bo.bernhardsson@riksdagen.se , laila.bjurling@riksdagen.se , jan.bjorkman@riksdagen.se , registrator@education.ministry.se , britt.bohlin@riksdagen.se , sinikka.bohlin@riksdagen.se , claes-goran.brandin@riksdagen.se , catharina.brakenhielm@riksdagen.se , gunilla.c.carlsson@riksdagen.se , marianne.carlstrom@riksdagen.se , mikael.damberg@riksdagen.se , susanne.eberstein@riksdagen.se , berndt.ekholm@riksdagen.se , tomas.eneroth@riksdagen.se , christer.engelhardt@riksdagen.se , kerstin.engle@riksdagen.se , registrator@social.ministry.se , alf.eriksson@riksdagen.se , matilda.ernkrans@riksdagen.se , ann-marie.fagerstrom@riksdagen.se , kenneth.g.forslund@riksdagen.se , joe.frans@riksdagen.se , sonja.fransson@riksdagen.se , reynoldh.furustrand@riksdagen.se , agneta.gille@riksdagen.se , larsu.granberg@riksdagen.se , marie.granlund@riksdagen.se , per.erik.granstrom@riksdagen.se , monica.green@riksdagen.se , billy.gustafsson@riksdagen.se , michael.hagberg@riksdagen.se , maria.hassan@riksdagen.se , barbro.hietala.nordlund@riksdagen.se , hans.hoff@riksdagen.se , nils-goran.holmqvist@riksdagen.se , carina.hagg@riksdagen.se , kent.harstedt@riksdagen.se , berit.hogman@riksdagen.se , kenth.hogstrom@riksdagen.se , margareta.israelsson@riksdagen.se , leif.jakobsson@riksdagen.se , anita.johansson@riksdagen.se , ann-kristine.johansson@riksdagen.se , jan.emanuel.johansson@riksdagen.se , lars.v.johansson@riksdagen.se , morgan.johansson@riksdagen.se , peter.jonsson@riksdagen.se , hakan.juholt@riksdagen.se , anita.jonsson@riksdagen.se , anders.karlsson@riksdagen.se , sonia.karlsson@riksdagen.se , yilmaz.kerimo@riksdagen.se , arne.kjornsberg@riksdagen.se , lennart.klockare@riksdagen.se , kerstin.kristiansson-karlstedt@riksdagen.se , kurt.kvarnstrom@riksdagen.se , jarl.lander@riksdagen.se , hillevi.larsson@riksdagen.se , jan-olof.larsson@riksdagen.se , lars.lilja@riksdagen.se , niclas.lindberg@riksdagen.se , rolf.linden@riksdagen.se , asa.lindestam@riksdagen.se , sylvia.lindgren@riksdagen.se , registrator@foreign.ministry.se , britt-marie.lindkvist@riksdagen.se , anne.ludvigsson@riksdagen.se , agneta.lundberg@riksdagen.se , carin.lundberg@riksdagen.se , inger.lundberg@riksdagen.se , johan.lofstrand@riksdagen.se , registrator@finance.ministry.se , goran.magnusson@riksdagen.se , louise.malmstrom@riksdagen.se , elisebeht.markstrom@riksdagen.se , registrator@industry.ministry.se , carina.moberg@riksdagen.se , christina.nenes@riksdagen.se , annika.nilsson@riksdagen.se , christin.nilsson@riksdagen.se , lennart.nilsson@riksdagen.se , martin.nilsson@riksdagen.se , inger.nordlander@riksdagen.se , kjell.nordstrom@riksdagen.se , goran.norlander@riksdagen.se , carina.ohlsson@riksdagen.se , ronny.olander@riksdagen.se , fredrik.olovsson@riksdagen.se , registrator@foreign.ministry.se , veronica.palm@riksdagen.se , nikos.papadopoulos@riksdagen.se , catherine.persson@riksdagen.se , registrator@primeminister.ministry.se , goran.s.persson@riksdagen.se , helene.petersson@riksdagen.se , marina.pettersson@riksdagen.se , raimo.parssinen@riksdagen.se , ola.rask@riksdagen.se , registrator@finance.ministry.se , agneta.ringman@riksdagen.se , par-axel.sahlberg@riksdagen.se , registrator@industry.ministry.se , gunnar.sandberg@riksdagen.se , margareta.sandgren@riksdagen.se , lena.sandlin@riksdagen.se , inger.segelstrom@riksdagen.se , christer.skoog@riksdagen.se , berndt.skoldestig@riksdagen.se , hans.stenberg@riksdagen.se , thomas.strand@riksdagen.se , anders.sundstrom@riksdagen.se , per-olof.svensson@riksdagen.se , bjorn.von.sydow@riksdagen.se , anneli.sarnblad.stoors@riksdagen.se , nils-erik.soderqvist@riksdagen.se , tommy.ternemar@riksdagen.se , rezene.tesfazion@riksdagen.se , ingela.thalen@riksdagen.se , tone.tingsgard@riksdagen.se , registrator@culture.ministry.se , hans.unander@riksdagen.se , gote.wahlstrom@riksdagen.se , tommy.waidelich@riksdagen.se , paavo.vallius@riksdagen.se , lars.wegendal@riksdagen.se , ulla.wester@riksdagen.se , majlene.westerlund.panke@riksdagen.se , borje.vestlund@riksdagen.se , soren.wibe@riksdagen.se , registrator@agriculture.ministry.se , lilian.virgin@riksdagen.se , siw.wittgren-ahl@riksdagen.se , anders.ygeman@riksdagen.se , mariann.ytterberg@riksdagen.se , helena.zakariasen@riksdagen.se , kristina.zakrisson@riksdagen.se , maria.oberg@riksdagen.se , conny.ohman@riksdagen.se , krister.ornfjader@riksdagen.se , sven-erik.osterberg@riksdagen.se , registrator@education.ministry.se , ......................... Moderata samlingspartiet lena.adelsohn.liljeroth@riksdagen.se , beatrice.ask@riksdagen.se , nils.fredrik.aurelius@riksdagen.se , gunnar.axen@riksdagen.se , per.bill@riksdagen.se , anders.bjorck@riksdagen.se , ewa.bjorling@riksdagen.se , anne.marie.broden@riksdagen.se , gunilla.carlsson@riksdagen.se , peter.danielsson@riksdagen.se , catharina.elmsater-svard@riksdagen.se , hillevi.engstrom@riksdagen.se , karin.enstrom@riksdagen.se , rolf.gunnarsson@riksdagen.se , lennart.hedquist@riksdagen.se , chris.heister@riksdagen.se , cristina.husmark.pehrsson@riksdagen.se , anders.g.hogmark@riksdagen.se , tomas.hogstrom@riksdagen.se , gunnar.hokmark@riksdagen.se , anna.ibrisagic@riksdagen.se , bengt-anders.johansson@riksdagen.se , carl-axel.johansson@riksdagen.se , jeppe.johnsson@riksdagen.se , henrik.s.jarrel@riksdagen.se , bertil.kjellberg@riksdagen.se , goran.lennmarker@riksdagen.se , anna.lilliehook@riksdagen.se , goran.lindblad@riksdagen.se , lars.lindblad@riksdagen.se , anna.m.lindgren@riksdagen.se , bo.lundgren@riksdagen.se , ulla.lofgren@riksdagen.se , cecilia.magnusson@riksdagen.se , patrik.norinder@riksdagen.se , elizabeth.nystrom@riksdagen.se , mikael.odenberg@riksdagen.se , kent.olsson@riksdagen.se , marietta.de.pourbaix-lundin@riksdagen.se , anne-marie.palsson@riksdagen.se , margareta.palsson@riksdagen.se , fredrik.reinfeldt@riksdagen.se , inger.rene@riksdagen.se , carl-axel.roslund@riksdagen.se , jan-evert.radhstrom@riksdagen.se , anita.siden@riksdagen.se , ulf.sjosten@riksdagen.se , ola.sundell@riksdagen.se , henrik.von.sydow@riksdagen.se , sten.tolgfors@riksdagen.se , per.unckel@riksdagen.se , per.westerberg@riksdagen.se , henrik.westman@riksdagen.se , cecilia.widegren@riksdagen.se ...................... Vдnsterpartiet lennart.beijer@riksdagen.se , ingrid.burman@riksdagen.se , lars.backstrom@riksdagen.se , britt-marie.danestig@riksdagen.se , mats.einarsson@riksdagen.se , marie.engstrom@riksdagen.se , lennart.gustavsson@riksdagen.se , owe.hellberg@riksdagen.se , ulla.hoffmann@riksdagen.se , siv.holma@riksdagen.se , berit.johannesson@riksdagen.se , kjell-erik.karlsson@riksdagen.se , kalle.larsson@riksdagen.se , elina.linna@riksdagen.se , sten.lundstrom@riksdagen.se , johan.lonnroth@riksdagen.se , lars.ohly@riksdagen.se , peter.pedersen@riksdagen.se , per.rosengren@riksdagen.se , gudrun.schyman@riksdagen.se , sven-erik.sjostrand@riksdagen.se , camilla.skold.jansson@riksdagen.se , tasso.stafilidis@riksdagen.se , karin.svensson.smith@riksdagen.se , karin.thorborg@riksdagen.se , gunilla.wahlen@riksdagen.se , rossana.valeria@riksdagen.se , anders.wiklund@riksdagen.se , alice.astrom@riksdagen.se , sermin.ozurkut@riksdagen.se ....................... Kristdemokraterna
peter.althin@riksdagen.se , yvonne.andersson@riksdagen.se , stefan.attefall@riksdagen.se , sven.brus@riksdagen.se , inger.davidson@riksdagen.se , annelie.enochson@riksdagen.se , bjorn.von.der.esch@riksdagen.se , holger.gustafsson@riksdagen.se , lars.gustafsson@riksdagen.se , johnny.gylling@riksdagen.se , goran.hagglund@riksdagen.se , helena.hoij@riksdagen.se , dan.kihlstrom@riksdagen.se , per.landgren@riksdagen.se , kenneth.lantz@riksdagen.se , maria.larsson@riksdagen.se , lars.linden@riksdagen.se , else-marie.lindgren@riksdagen.se , ulrik.lindgren@riksdagen.se , torsten.lindstrom@riksdagen.se , ragnwi.marcelind@riksdagen.se , mats.odell@riksdagen.se , mikael.oscarsson@riksdagen.se , sven.gunnar.persson@riksdagen.se , chatrine.palsson@riksdagen.se , rosita.runegrund@riksdagen.se , olle.sandahl@riksdagen.se , tuve.skanberg@riksdagen.se , alf.svensson@riksdagen.se , ingvar.svensson@riksdagen.se , gunilla.tjernberg@riksdagen.se , erling.walivaara@riksdagen.se , ingemar.vanerlov@riksdagen.se
........................ Centerpartiet jan.andersson@riksdagen.se , margareta.andersson@riksdagen.se , sven.bergstrom@riksdagen.se , birgitta.carlsson@riksdagen.se , lena.ek@riksdagen.se , lars-ivar.ericson@riksdagen.se , eskil.erlandsson@riksdagen.se , viviann.gerdin@riksdagen.se , agne.hansson@riksdagen.se , jorgen.johansson@riksdagen.se , kenneth.johansson@riksdagen.se , roger.karlsson@riksdagen.se , sofia.larsen@riksdagen.se , hakan.larsson@riksdagen.se , johan.linander@riksdagen.se , kerstin.lundgren@riksdagen.se , maud.olofsson@riksdagen.se , annika.qarlsson@riksdagen.se , birgitta.sellen@riksdagen.se , rigmor.stenmark@riksdagen.se , asa.torstensson@riksdagen.se , claes.vasterteg@riksdagen.se
...................... Folkpartiet liberalerna
tina.acketoft@riksdagen.se , martin.andreasson@riksdagen.se , gunnar.andren@riksdagen.se , marita.aronson@riksdagen.se , hans.backman@riksdagen.se , erling.bager@riksdagen.se , helena.bargholtz@riksdagen.se , heli.berg@riksdagen.se , anita.broden@riksdagen.se , linnea.darell@riksdagen.se , axel.darvik@riksdagen.se , anne-marie.ekstrom@riksdagen.se , jan.ertsborn@riksdagen.se , eva.flyborg@riksdagen.se , mia.franzen@riksdagen.se , lennart.fremling@riksdagen.se , karin.granbom@riksdagen.se , anna.gronlund@riksdagen.se , liselott.hagberg@riksdagen.se , carl.b.hamilton@riksdagen.se , kerstin.heinemann@riksdagen.se , solveig.hellquist@riksdagen.se , lennart.kollmats@riksdagen.se , tobias.krantz@riksdagen.se , bo.konberg@riksdagen.se , lars.leijonborg@riksdagen.se , nina.lundstrom@riksdagen.se , ana.maria.narti@riksdagen.se , ulf.nilsson@riksdagen.se , cecilia.nilsson@riksdagen.se , gunnar.nordmark@riksdagen.se , christer.nylander@riksdagen.se , birgitta.ohlsson@riksdagen.se , runar.patriksson@riksdagen.se , johan.pehrson@riksdagen.se , karin.pilsater@riksdagen.se , mauricio.rojas@riksdagen.se , gabriel.romanus@riksdagen.se , nyamko.sabuni@riksdagen.se , torkild.strandberg@riksdagen.se , sverker.thoren@riksdagen.se , lars.tysklind@riksdagen.se , erik.ullenhag@riksdagen.se , marie.wahlgren@riksdagen.se , allan.widman@riksdagen.se , cecilia.wikstrom@riksdagen.se , christer.winback@riksdagen.se , yvonne.angstrom@riksdagen.se ................... Miljцpartiet de Grцna leif.bjornlod@riksdagen.se , asa.domeij@riksdagen.se , peter.eriksson@riksdagen.se , barbro.feltzing@riksdagen.se , gustav.fridolin@riksdagen.se , helena.hillar.rosenqvist@riksdagen.se , ulf.holm@riksdagen.se , mikael.johansson@riksdagen.se , mona.jonsson@riksdagen.se , lotta.nilsson.hedstrom@riksdagen.se , claes.roxbergh@riksdagen.se , yvonne.ruwaida@riksdagen.se , ingegerd.saarinen@riksdagen.se , kerstin-maria.stalin@riksdagen.se , mikaela.valtersson@riksdagen.se , maria.wetterstrand@riksdagen.se , lars.angstrom@riksdagen.se rainer.holm@telia.com .............................. expressen.se@expressen.se , redaktionen@kvp.se , ledare@expressen.se , redaktionen@expressen.se , noje@expressen.se , magasinet@expressen.se , niklas.ekdal@dn.se , info@dn.se , ulf.karlson@aftonbladet.se , ettan@aftonbladet.se , charli.nilsson@smp.se , jan.kihlman@proletaren.se , red@proletaren.se , stockholmred@proletaren.se , info@gbp.se , do@do.se , sonya.aho@do.se , george.sved@homo.se , info@jamombud.se , red@sydost.tv4.se , ulla.hallum@lang.amv.se , anders.martensson@kommun.vaxjo.se , eva.johnsson@kommun.vaxjo.se , rose-marie.holmqvist@kommun.vaxjo.se , irene.bladh@kommun.vaxjo.se KUNG_CHOLI@YAHOO.SE , STIVNTCHOLI@YAHOO.COM , STINTCHOLI@YAHOO.COM, CHOLI_KUNG@YAHOO.SE , STEFAN_TCHOLAKOV@YAHOO.DE , D_RDE_TCHOHI@YAHOO.SE , TCHOLI_BOLI@YAHOO.SE , radio@smp.se, sport.red@smp.se , webbred@smp.se , foto@smp.se , kundcenter@smp.se , lars.adaktusson@svt.se , jorge.argento@svt.se , susanne.cairenius@svt.se , bengt.jagerskog@svt.se , ulf.sandlund@svt.se , mats.weiland@svt.se , pia.bernhardson@svt.se , madeleine.gedin@svt.se , rickard.jakbo@svt.se , per.malm@svt.se , anna.nyman@svt.se , anna-maja.persson@svt.se ,
Създадено: 05.3.2003 г. 22:23:22
| |